محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های استان کرمان در تعطیلات پایانی نوروز

پلیس راه استان کرمان در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های استان در تعطیلات پایانی نوروز ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، در اطلاعیه پلیس راه استان کرمان در خصوص محدودیت‌های جاده‌های استان در تعطیلات پایانی نوروز ۱۴۰۳ آمده است: هم‌زمان با تعطیلات پایانی نوروز و با توجه به افزایش حجم ترددها در محورهای استان، حمل‌ونقل محموله‌های ترافیکی و همچنین تردد خودروهای ترانزیت حامل مواد سوختی در تمام راه‌های اصلی برون شهری از ساعت هفت روز دوازدهم فروردین تا ساعت هفت روز چهاردهم فروردین ممنوع است.

در محور کرمان-شهداد (سیرچ) تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت هفت تا ۱۲ از سمت کرمان به سیرچ یک‌ طرفه و از سمت سیرچ به کرمان از ساعت ۱۶ تا ۲۱ تا عادی شدن وضعیت ترافیک به صورت یک‌ طرفه خواهد بود.

هم‌چنین در محور کرمان-کوهپایه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۷ تا ۱۲ یک‌طرفه و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ (عادی شدن وضعیت ترافیک) از سمت کوهپایه به سمت کرمان به صورت یک‌طرفه اعمال خواهد شد.

در محور دارزین -دهبکری نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت هفت تا ۱۲ از سمت دوراهی دارزین (محوربم) به سمت دهبکری به سمت محور بم (دوراهی دارزین) به صورت یک‌طرفه است.

ضمناً در تمام محورهای مواصلاتی برون شهری استان از تردد وسایل نقلیه دارای مسافر بالای قسمت بار به جهت وجود خطرات احتمالی و پیشگیری از حوادث رانندگی جلوگیری می‌شود.

به گزارش ایمنا، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت حامل مواد سوختی بهداشتی کالاهای اساسی و دارای مجوز نیز در تاریخ سیزدهم فروردین از این محدودیت‌ها مستثنی هستند و با این وجود ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه در راه‌هایی که مقررات یک‌طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا شده نیز اعمال می‌شود.

کد خبر 740676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.