امدادخواهی بیش از ۹۰ هزار نفر از پلیس ۱۱۰ اصفهان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از ثبت ۹۰۸۰۷ تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی استان طی مدت ۱۰ روز ابتدایی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهرداد فراشی اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ تا پایان روز گذشته دهم فروردین، ۹۰۸۰۷ تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی استان اصفهان برقرار شده که به ترتیب ۱۶ درصد از تماس‌ها فوریتی، ۲۸ درصد غیرفوریتی، ۲ درصد نیاز به بررسی اطلاعاتی و ۵۴ درصد درخواست راهنمایی و مشاوره بوده است.

وی در خصوص موضوع تماس‌های برقرار شده با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گفت: ۱۴ درصد از تماس‌ها مربوط به نزاع و درگیری، ۱۵ درصد مربوط به تصادفات، ۳ درصد مربوط به سرقت، ۹ درصد مربوط به مزاحمت، ۳ درصد مربوط به جرایم مرتبط با مواد مخدر، یک درصد مربوط به جرایم سایبری، یک درصد مربوط به جرایم مالی و اقتصادی و ۵۴ درصد مربوط به سایر جرایم بوده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان کسب رضایتمندی شهروندان و جلب اعتماد آنان را سرلوحه کار مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و تصریح کرد: به صورت دوره‌ای از تماس گیرندگان نظرسنجی صورت گرفته نتایج این نظرسنجی نشان داد بیشتر تماس گیرندگان از نحوه پاسخگویی و راهنمایی کارشناسان این مرکز و خدمات ارائه شده به آنان رضایت داشتند.

فراشی با بیان اینکه شماره تلفن ۱۱۰ بهترین و آسان‌ترین راه ارتباطی بین مردم و پلیس به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک و فوریتی از جمله مزاحمت‌ها، نزاع و درگیری دسته‌جمعی، شرارت، تصادفات فوتی و جرحی، وقایع و اتفاقات امنیتی مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

کد خبر 740571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.