پلمپ ۱۲ واحد صنفی متخلف در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: تعداد ۱۲ واحد صنفی به علت تخلفات صنفی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز پلمب شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قهرمان شاهی _ شنبه یازدهم فروردین _ در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار کرد: مأموریت اصلی و ذاتی سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی، صدور حکم و اجرای احکام پرونده‌هایی هست که ضابطین ارسال می‌کنند.

وی ادامه داد: این سازمان در راستای همراهی و کمک به دستگاه‌های تنظیم بازار در شب عید طرح دو مرحله‌ای ویژه نظارتی ضیافت را آغاز کرده که مرحله اول از پانزدهم تا بیست‌ونهم اسفند اجرا شد و مرحله دوم نیز از یکم تا بیست‌ویکم فروردین، همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات ذاتی و نظارتی سایر دستگاه‌ها از جمله سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، گفت: علاوه بر اینکه این دستگاه‌ها پرونده‌هایی را برای رسیدگی به تخلفات تشکیل می‌دهند، سازمان تعزیرات حکومتی هم به همین منظور شعب سیاری را در سطح استان تشکیل داده است.

وی عنوان کرد: از آغاز مرحله دوم طرح تعداد ۱۲ واحد صنفی مثل آجیل و خشکبار، شیرینی فروشی، قصابی، مرغ فروشی و نانوایی به علت تخلفات صنفی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز پلمب شده است.

کد خبر 740485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.