برنامه‌های صدا و سیمای زنجان در شب قدر اعلام شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: برنامه‌ها صدا و سیمای زنجان در شب قدر اعلام شد.

محمد خلیل آمین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان، اظهار کرد: ویژه برنامه‌های لیالی با عظمت قدر با هدف تبیین اهمیت این شب‌ها و تأثیر معنوی توسل در این ایام، تشریح سیره امیرالمومنین (ع) در طول حیات با برکتشان همزمان با شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان از شبکه اشراق و رادیو استان زنجان پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: پخش زنده مراسم احیا شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه قیدار از محل بقعه قیدار نبی (ع) شهرستان خدابنده آغاز و با قرائت دعای پر فیض جوشن کبیر از شبکه اشراق ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: همزمان با شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) مراسم عزاداری و احیا شب بیست و یکم با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از ساعت ۲۳ و از صحن مطهر امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان به صورت زنده پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: مراسم احیا شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز با حضور خیل مؤمنان از ساعت ۲۳:۳۰ با سخنرانی حضرت آیت‌الله سید محمد حسینی زنجانی آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر از محل مسجد جامع زنجان به صورت مستقیم از شبکه اشراق پخش می‌شود.

گفتنی است؛ نظیر این مراسم از محل هیأت ثارالله، هیأت فاطمیون و حسینیه اعظم زنجان در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست سوم از ساعت ۲۳ هرشب به مدت ۱۸۰ دقیقه از شبکه استانی صدا تقدیم شنوندگان عزیز خواهد شد.

قراعت دعای ابوحمزه ثمالی از ساعت ۲:۳۰ بامداد و برنامه از محراب تا معراج از ساعت ۲۱ شب‌های قدر از دیگر برنامه‌های معاونت صدا در این ایام است.

سایر برنامه‌های روتین و زنده شبکه‌های استانی سیما و صدا مانند ویژه برنامه‌های افطار و سحر، برنامه خانواده و جوان هم با دعوت از کارشناسان حوزه و دانشگاه ضمن تبیین ابعاد شخصیتی امام علی (ع)، آثار و برکات توسل در شب‌های قدر را مورد بررسی قرار می‌دهند.

کد خبر 740023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.