بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از خسارات بسیار به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش لوداب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _ پنجشنبه، نهم فروردین_ در حاشیه بازدید از بخش لوداب و بررسی خسارات وارده ناشی از بارندگی اخیر، اظهار کرد: بارش‌های سیل‌آسای چند روز اخیر خسارات زیادی به مردم و کشاورزان در این منطقه وارد کرده‌است.

وی با اشاره به پراکندگی مناطق و روستاهای لوداب، افزود: بارش‌ها به زمین‌های زراعی و منازل مردم خسارت وارد کرده است که از بنیاد مسکن خواستیم اقدامات لازم در خصوص گل‌ولای وارد شده به منازل مردم و زمین‌های کشاورزی انجام و از انحراف آب جلوگیری شود تا بیش از این به مردم خسارت وارد نشود.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: شکستگی چند پایه برق دچار موجب قطعی برق برخی از روستاهای لوداب شده بود که با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چندین پایه و سیم برق به منطقه انتقال داده شد تا برق سریع وصل شود.

وی تصریح کرد: انحراف رودخانه باعث شستگی پل‌ها و خسارت زیاد به جاده روستای چین شده بود که راهداری با کمک بنیاد مسکن اقدامات مورد نیاز را انجام داد تا آب بیش از این به جاده خسارت وارد نکند.

روستا با اشاره به بازگشایی دهانه پل روستای گرگیان، خاطرنشان کرد: باید پل استانداردی در این روستا احداث شود.

وی گفت: قرار شد خسارت وارد شده به مردم و کشاورزان توسط نهادهای مربوطه احصاء و به ستاد بحران اعلام شود تا از طریق کمک‌های بلاعوض یا اعطای تسهیلات خسارت مردم جبران شود.

کد خبر 739983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.