میزبانی شایسته از مسافران با هم‌افزایی دستگاه‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها موجب میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: شهر اصفهان اولویت نخست یا دوم سفر مسافران نوروزی است.

وی افزود: افراد مختلفی پشت صحنه آماده‌سازی تسهیلات برای ایجاد فضای مناسب برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: هم‌افزایی دستگاه‌ها یکی دیگر از مواردی است که موجب موفقیت می‌شود، همچنین هماهنگی وهم‌افزایی بین دستگاه‌ها موجب میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها میزبانی خوبی از مسافران نوروزی داشته‌اند و آموزش و پرورش نیز از چند سال گذشته آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی بوده است، ادامه داد: آموزش و پرورش خود را مکلف می‌داند که در تمام امور اجتماعی همکاری کند و مواقعی که آموزش و پرورش در امور ورود کرده، موفقیت به‌دست آمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه در موضوع اسکان نیز موظف به همکاری هستیم، گفت: سال گذشته حدود ۳۵۰ هزار مسافر در مدارس آموزش و پرورش استان اسکان پیدا کردند.

ابراهیمی گفت: سال گذشته از بیست‌وششم اسفند تا دوازدهم فروردین، میزبان مسافران نوروزی بودیم و در حال حاضر نیز آمار اسکان مسافران نوروزی در مدارس آموزش و پرورش استان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش نقش مهم و تأثیرگذاری در فرایند اسکان مسافران نوروزی دارد و امیدواریم فرهنگ ایثار و فداکاری این کلان‌شهر شهیدپرور را به مسافران نوروزی انتقال دهیم.

کد خبر 739916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.