مدیریت بهتری را در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: به لحاظ میدانی و بررسی‌های صورت گرفته، برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت اجرایی امسال نسبت به سال گذشته بهبود یافته و بعضی کاستی‌ها رفع شده است، در عین حال با وضعیت مطلوب فاصله داریم و لازم است با تلاش و برنامه‌ریزی مسنجم‌تر روز به روز زمینه رضایتمندی بیشتر مردم فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در حاشیه بازدید از قرارگاه اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن را گرامی داشت و اظهار کرد: خیزش الهی و تحول اساسی طبیعت در فصل بهار بیانگر آن است که انسان نیز می‌تواند با تلاش شکوفه‌های ایمان را درون خود بارور کند.

وی در ادامه از عوامل برگزاری ستاد دائمی خدمات سفر در شهر تقدیر کرد و افزود: به لحاظ میدانی و بررسی‌های صورت گرفته، برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت اجرایی امسال نسبت به سال گذشته بهبود یافته و بعضی کاستی‌ها رفع شده است، اما در عین حال با وضعیت مطلوب فاصله داریم و لازم است با تلاش و برنامه‌ریزی مسنجم‌تر روز به روز زمینه رضایتمندی بیشتر مردم فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت احترام به ارزش‌ها و هنجارها گفت: در درجه نخست همه ما مسلمانیم و باید در نظر داشته باشیم که تمام آرامش، آسایش، امنیت، عزت و تفریحاتمان را مدیون خون شهدایی هستیم که برای ما آن امنیت پایدار را به ارمغان آوردند و لازم است همه از آن پاسداری کنیم.

حجت‌الاسلام جعفری ادامه داد: مسئولان و دستگاه‌های خدمت‌رسان باید همه تلاش خود را در جهت حفظ امنیت، سلامت و بهداشت عمومی، رعایت امنیت اخلاقی و هنجارهای اجتماعی به عنوان الزامات زندگی اجتماعی به کار بندند و همه باید به خط قرمزها پایبند باشیم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه فرمان الهی از همه چیز بالاتر است، گفت: هیچ‌کس حق ندارد به امنیت عمومی و اخلاقی خدشه وارد کند.

وی با تاکید بر لزوم اجرای حدود الهی در جامعه افزود: نیروهای ستاد امر به معروف مؤمن، انقلابی و مردمی هستند و بدون هیچ‌گونه چشمداشتی دلسوزانه در این زمینه فعالیت می‌کنند، بنابراین همه تشکیلات موظفند ستاد امر به معروف را حمایت کنند.

رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی تصریح کرد: همه با حفظ اعتدال باید به فریضه امر به معروف و نهی منکر توجه داشته باشند و آن را در جامعه اجرا کنند.

کد خبر 739428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.