خط‌کشی طولی ۲۰ هزار متر معابر حاشیه باغ فدک انجام شد

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: اجرای خط‌کشی طولی معابر اطراف باغ فدک به‌طول ۲۰ هزار متر و هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات حوزه حمل‌ونقل و ترافیک انجام شده در باغ فدک برای رفاه شهروندان و مسافران نوروزی اظهار کرد: ساماندهی ورودی و خروجی‌های باغ فدک به بلوار فرزانگان شامل خط‌کشی به‌طول ۲۰۰۰ متر، نصب استوانه ترافیکی به تعداد ۷۰ عدد، نصب سرعت‌گیر و جداکننده ترافیکی حدود ۶۵ عدد با هزینه ۹۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: اجرای خط‌کشی طولی معابر اطراف باغ فدک به‌طول ۲۰ هزار متر و هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده به‌شمار می‌رود.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه نوسازی و تعمیر تابلوهای انتظامی و اخطاری حاشیه باغ فدک و معابر مجاور و منتهی به آن با تعداد ۳۰۰ عدد با هزینه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان انجام شده است، ادامه داد: رنگ‌آمیزی پایه چراغ‌های راهنمایی تقاطع‌های معابر مجاور و منتهی به باغ فدک به تعداد ۵۰ عدد و هزینه دو میلیارد ریالی صورت گرفته است.

کد خبر 739312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.