کتابچه آموزشی بین مسافران زنجانی توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در راستای کاهش حوادث، کتابچه آموزشی امداد و نجات بین مسافران زنجانی توزیع می‌شود.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طرح نوروزی امداد و نجات هلال‌احمر از بیست‌وچهارم اسفند سال قبل آغاز شده است و تا هفدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هلال‌احمر استان در بهار در ۱۹ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، ۱۱ پست ثابت و سیار خدمات بشردوستانه و هفت پست ثابت آموزشی، درمانگاه، داروخانه و توان‌بخشی هلال‌احمر استان مشغول ارائه خدمات به شهروندان و مسافرین نوروزی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم در ارائه خدمات به مسافران مباحث آموزشی در زمان وقوع حادثه است، اضافه کرد: در همین راستا علاوه بر امدادرسانی نسبت به ارائه آموزش هم اقدام می‌شود.

هاشمی از توزیع کتابچه آموزشی امداد و نجات بین مسافران در استان خبر داد و گفت: در این کتابچه آموزشی راهکارهای کمک‌رسانی به مصدومان اطلاع‌رسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه تحقق شعار «آموزش همگانی، همه جا، همه وقت و برای همه» برای رسیدن به عدالت آموزشی از اهداف هلال‌احمر در آموزش همگانی است، اضافه کرد: کتاب حاضر راهنمای جامعی برای علاقه‌مندان به مدیریت آموزش‌های فراگیر و همگانی است و می‌تواند چراغ راهی برای همه امدادگران و مسافران باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: توزیع کتابچه‌های آموزشی از طریق پایگاه‌های امداد و نجات بین مسافرین و شهروندان توزیع می‌شود.

کد خبر 739255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.