دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران

دهکده المپیک پاریس یک مهدکودک برای فرزندان والدین ورزشکار احداث کرده است تا آن‌ها بتوانند بدون دغدغه در بازی‌ها شرکت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ورزشکاران بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ که والدین نوزادان و کودکان نوپا نیز هستند، دیگر مجبور نخواهند بود فرزندان خود را تنها بگذارند یا در طول مدت این رویداد ورزشی از آن‌ها جدا شوند. دهکده المپیک و پارالمپیک پاریس، با ابتکار کمیسیون ورزشکاران، یک مهدکودک ویژه در محوطه خود خواهد داشت.

این مهدکودک در منطقه غیرمسکونی در پلازای دهکده المپیک قرار دارد و هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب باز است. مهدکودک به عنوان یک فضای ملاقات امن و راحت برای والدین ورزشکار، نوزادان یا کودکان نوپا و مراقبان آن‌ها عمل خواهد کرد و یک محیط راحت و آرام با فضای خصوصی، مناطق بازی امن و امکانات نگهداری نوزادان را فراهم می‌کند.

دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران

برای والدین و نوزادان بسیار مفید است که بتوانند زمانی را با هم بگذرانند، به‌خصوص در چنین لحظه مهمی در زندگی ورزشی یک ورزشکار که باید تمرکز خود را بر بازی و فرزند خود تقسیم کند، حال این امکان به ورزشکاران داده می‌شود تا با خیال راحت روی بازی‌ها تمرکز کنند.

هدف این ابتکار برابر کردن فرصت‌ها بین ورزشکاران زن و مرد است و این امکان را برای مادران جوانی فراهم می‌کند که می‌خواهند افتخارات المپیک را در حرفه ورزشی خود دنبال کنند.

برای استفاده از مهدکودک، ورزشکاران باید از قبل از کمیته ملی المپیک (NOC) یک کارت مهمان برای فرزند خود و مراقب اختصاصی خود درخواست کنند تا پردازش به‌موقع و دسترسی به فضا برای آن‌ها مهیا شود.

کد خبر 739239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.