بازدید ۱۹۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان جوانرود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جوانرود از بازدید هزاران گردشگر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان در ایام نوروز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه عبدالباسط رستمی _دوشنبه ششم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا پایان روز چهارم فروردین جمعاً ۱۹۵ هزار نفر از شهرستان جوانرود بازدید کرده‌اند.

وی افزود: در این مدت حدود شش هزار نفر نیز در مراکز اقامتی این شهرستان اسکان پیدا کرده‌اند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جوانرود تصریح کرد: به‌منظور معرفی صنایع‌دستی و خوراک‌های شهرستان، بازارچه موقت عرضه و فروش صنایع‌دستی را به همراه سیاه چادرهای پخت غذا و شیرینی محلی در ورودی شهر برپا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی، نیروهای اطلاع‌رسانی در ورودی شهرستان جهت راهنمایی مسافرین به مناطق نمونه گردشگری، محل اسکان، آموزش و پرورش، و بازارچه مرزی مستقر شده‌اند.

رستمی از پخش بروشورهای حاوی اطلاعات تأسیسات گردشگری شهرستان به منظور آگاهی‌بخشی به مسافران نیز خبر داد و گفت: تهیه بانک اطلاعات تأسیسات گردشگری و مناطق نمونه گردشگری شهرستان از دیگر اقداماتی است که در این مدت انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بازدید و گشت مشترک اداره میراث‌فرهنگی، اماکن، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌های صنفی در طول ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از واحدها و تأسیسات گردشگری و خدماتی شهرستان در طول ایام نوروز بشدت تداوم خواهد داشت. جوانرود سومین شهر پرجمعیت استان کرمانشاه است و به دلیل بازارچه‌های آن از رونق بالایی در کسب و کار و تجارت برخوردار است.

کد خبر 739172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.