توزیع ۹۰ تن آسفالت در منطقه یک اراک

مدیر منطقه یک شهرداری اراک از توزیع ۹۰ تن آسفالت در پنج روز ابتدای سال جدید خبر داد.

ابوالفضل شالی‌بگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی، اظهار کرد: شهرداری منطقه یک در روزهای نخست سال جدید که با تعطیلات نوروزی همراه بود، فعالیت اجرایی خود را متوقف نکرد و برای کسب رضایت شهروندان اقدام به زیباسازی و مرمت معابر این منطقه کرد.

وی از توزیع ۹۰ تن آسفالت در پنج روز ابتدای سال جدید خبر داد و افزود: در این مدت اکیپ‌های اجرایی منطقه یک با توزیع حدود ۹۰ تن آسفالت در سطح معابر اقداماتی را به منظور بهسازی و مرمت آن‌ها انجام دادند.

مدیر منطقه یک شهرداری اراک تصریح کرد: مرمت معابری که در ایام نوروز انجام می‌شود پیرو ثبت درخواست‌های مردمی در سامانه ۱۳۷ مورد پیگیری قرار گرفته است.

شالی‌بگ ادامه داد: پاسخگویی شهرداری به درخواست‌های شهروندی عمدتاً در محله‌های حافظیه، فاطمیه، قنات ناصری و ورودی شهر در مجاورت تقاطع غیر همسطح امام خمینی (ره) بوده است.

وی در خصوص افزایش آمادگی‌ها برای بارش‌های بهاری، تاکید کرد: با توجه به اینکه شاهد بارش نزولات آسمانی در ایام نوروزی هستیم، اکیپ‌های اجرایی به صورت منظم از سطح منطقه یک بازدید می‌کنند تا اگر آب‌گرفتگی رخ داده باشد، اقدامات لازم برای رفع آن صورت گیرد که البته تا به امروز گزارشی در این خصوص ثبت نشده است.

کد خبر 739131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.