۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
تمام محورهای استان مرکزی باز است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به بارش برف در برخی محورهای استان گفت: تمام محورهای استان در حال حاضر باز است و مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، میثم سیفوری اظهار کرد: طبق تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی جاده‌ای و گزارش گشت‌های راهداری، اکنون در برخی محورهای استان شاهد بارش برف و در دیگر محورها شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: سامانه بارشی در گردنه‌های کوهستانی بویژه گردنه‌های زالیان، نقره کمر تفرش و همچنین اراک‌ازنا، وفس کمیجان، محور خنداب‌ملایر و همچنین محور خمین‌الیگودرز برف و سایر محورهای ارتباطی استان مرکزی بارش باران ادامه دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به بارش برف در برخی محورهای استان گفت: تمامی محورهای استان در حال حاضر باز است و مشکل خاصی وجود ندارد.

سیفوری تصریح کرد: رانندگان و کاربران جاده‌ای دقت داشته باشند از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، در غیر این صورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی را مورد توجه ویژه قرار دهند.

وی ادامه داد: مسافران می‌توانند آگاهی و اطلاعات لازم در خصوص وضعیت راه‌ها و تردد در جاده‌های استان مرکزی و کشور را از طریق سامانه ۱۴۱ کسب کنند.

کد خبر 739124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.