چهره محلات کم‌برخوردار کرج سال جدید تغییر می‌کند

شهردار کرج گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تخصیص بودجه ۱۴۰۳ در سال جدید، تغییر چهره محلات کم‌برخوردار را خواهیم داشت.

مهرداد کیانی در حاشیه بازدید از منطقه اسلام‌آباد کرج در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، با اشاره به اینکه تمام مدیران شهری باید از مناطق زیرمجموعه خود بازدید کنند و رفع مطالبات و چالش‌های شهروندان بپردازند، اظهار کرد: این بازدیدها کمک می‌کند تا اطلاع دقیقی از نیازها و مشکلات شهری وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه سرانه‌های شهری در سال جدید ویژه مناطق محروم ارتقا خواهد یافت، افزود: ساخت پارک، سرای محله، سالن ورزشی و رسیدگی به وضعیت جدول و آسفالت معابر در صدر نیازهای محلات کم‌برخوردار کرج قرار دارد.

شهردار کرج با بیان اینکه استخوان‌بندی بودجه سال جدید معطوف به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، خاطرنشان کرد: سال آخر فعالیت اعضای شورای اسلامی شهر (دور ششم شورای شهر) است و تلاش داریم در سال جاری فعالیت‌های صورت گرفته طی سه سال گذشته جمع‌بندی شود.

کیانی با اشاره به پروژه‌هایی از جمله بی‌آرتی، تقاطع‌های غیرهمسطح، قطار شهری و کنارگذر شمالی گفت: تصویب نهایی و ابلاغ طرح تفصیلی آینده کلان‌شهر کرج در سال جاری از دیگر مواردی است که به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 739010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.