تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس گفت: به رغم بارش باران در تمام نقاط استان، تردد در همه محورهای مواصلاتی فارس به شکل روان جریان دارد و راه‌ها باز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، محسن عمادی امروز_ یکشنبه پنجم فروردین_ اظهار کرد: طی روزهای اخیر تاکنون که شاهد بارش باران در بیشتر نقاط استان هستیم هیچ مشکلی برای تردد خودروها ایجاد نشده است و تردد در تمام محورها جریان دارد.

وی افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای و گزارش‌های اعلام شده از همکاران راهداری مستقر در محورها، بارش‌ها در محورهای منتهی به شیراز، مرودشت، آباده، اقلید، خرامه، ارسنجان، دشت ارژن، کوه چنار، کازرون، نورآباد، رستم، سپیدان، جهرم، فراشبند، قیر و کارزین، فیروزآباد، کوار، فسا، سروستان، پاسارگاد، زرین دشت، داراب و استهبان به شکل باران و در محور سپیدان به اقلید به شکل برف است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس اضافه کرد: ۵۰۰ راهدار در قالب ۷۵ اکیپ به همراه ۳۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین راهداری برای برقراری ترددی ایمن و روان در تمام محورها به حالت آماده‌باش حضور دارند.

عمادی اضافه کرد: ۵۲ راهدارخانه به علاوه ۶۵ مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی استان آماده خدمات‌دهی به مسافران نوروزی و کاربران جاده‌ای هستند.

وی به رانندگان توصیه کرد که با توجه به بارش باران و لغزنده بودن جاده‌ها، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به دقت رعایت کنند و در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی، خودروی خود را در مکانی ایمن متوقف کنند و پس از استراحت و رفع خستگی سفر خود را ادامه دهند.

کد خبر 738784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.