نرخ‌های کرایه تاکسی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: نرخ‌های جدید کرایه انواع تاکسی‌های درون شهری در سال ۱۴۰۳ پس از تصویب مراجع ذی‌صلاح با ۴۵ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به سازمان تاکسیرانی ابلاغ و اعلام شد.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی طبق وظیفه قانونی خود تعرفه کرایه تاکسی را در بهمن سال گذشته برای ارائه به مراجع ذی‌ربط پیشنهاد داد و پس از انجام فرایندهای قانونی در اواخر اسفند ابلاغ شد.

وی با اشاره به افزایش ۴۵ درصدی نرخ کرایه سال جاری افزود: نرخ کرایه تاکسی در سال گذشته هر کورس چهار هزار تومان بود و در سال جاری با افزایش ۴۵ درصدی هر کورس در تاکسی‌های گردشی ۵,۸۰۰ تومان است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در نرخ‌های تصویب شده فعلی، موارد فنی و عوامل تأثیرگذار بر نرخ، بررسی و ارزیابی شد و همچون سال گذشته، نظرات رؤسای خطوط، رانندگان و کارشناسان را نیز دریافت کردیم.

پرورش گفت: سال جاری برای نخستین‌بار نرخ‌های کرایه سال جدید از ابتدای فروردین به تاکسی‌ها اعلام شد و برچسب نرخ‌های کرایه در انواع کاربری تاکسی خطی، گردشی و دربستی تهیه و در حال توزیع در بین تاکسیرانان است و تمام تاکسیرانان موظف به نصب آن و دریافت مبلغ کرایه طبق تعرفه هستند.

وی ادامه داد: برچسب‌های نرخ کرایه به‌صورت رایگان در اختیار تاکسیرانان گذاشته می‌شود و رانندگان تاکسی در سطح شهر در میدان‌های احمدآباد، جمهوری و آزادی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ می‌توانند از بازرسان سازمان دریافت کنند و همچنین با مراجعه به محل سازمان تاکسیرانی در ساعات اداری و شیفت بعد از ظهر تا ساعت ۲۰:۰۰ اماکن دریافت برچسب را دارند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازرسان سازمان تاکسیرانی به‌صورت میدانی بر اجرای دقیق دریافت برچسب نرخ‌های کرایه و نصب آن نظارت می‌کنند و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهند کرد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موارد را از طریق تماس با تلفن پاسخگویی به شکایات به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ یا از طریق سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۰۰۰۲۰۰۰۲۳ اعلام و ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام شود.

کد خبر 738763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    2 0
    از کارزار درخواست کاهش کمیسیون تاکسی‌های اینترنتی حمایت کنید. https://www.karzar.net/108988