هیچ حادثه‌ای در چادرهای اسکان شهر شیراز نداشته‌ایم

شهردار شیراز با تشریح ورود مسافران از مبادی مختلف از تمهیدات اسکان اضطراری مسافران نوروزی با توجه به بارش باران طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی امروز_ یکشنبه پنجم فروردین_ در جلسه ستاد مدیریت بحران فارس با اشاره به وضعیت ورود مسافران نوروزی به شیراز، وضعیت مبادی ورودی‌های مختلف و تمهیدات شهرداری شیراز با توجه به بارش باران و برودت هوا، اظهار کرد: ستاد خدمات اجرایی سفر شهرداری شیراز برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی آمادگی کامل را دارد.

وی افزود: با توجه به بارش باران مسافرانی که در چادرهای شخصی اسکان پیدا کرده‌اند، در محل‌های پیش‌بینی شده شهرداری از جمله کمپ‌ها، سالن‌های ورزشی سرپوشیده و نمایشگاه بین‌المللی فارس، حسینیه‌ها و مساجد اسکان داده می‌شوند.

شهردار شیراز از هدایت هوشمند مسافران از طریق سامانه ۱۳۷ و ارائه خدمات متنوع از طریق لایه‌های مختلف این سامانه به مسافران نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: این قابلیت وجود دارد تا روزانه حدود ۷۰ هزار نفر مسافر در محل‌های اقامت موقت شهرداری شیراز اسکان داده شوند و تلاش خود را انجام داده‌ایم تا مسافران با بهره‌مندی از خدمات ستاد اجرایی خدمات سفر، سفری سلامت، ایمن و خاطره‌انگیز را در این کلان‌شهر ثبت کنند.

کد خبر 738756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.