خدمات‌رسانی رایگان مراکز اسکان‎‌ موقت شهرداری مشهد به زائران نوروزی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: خدمات‌رسانی تمام مراکز اسکان‌ موقت و اضطراری شهرداری در ایام نوروز کاملا رایگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، هاشم دائمی امروز _ یکشنبه پنجم فروردین_ در حاشیه بازدید از مراکز اسکان موقت و اضطراری پیش‌بینی شده توسط شهرداری مشهد برای زائران نوروزی، اظهار کرد: مدیریت شهری مسئولیت و وظیفه مستقیمی برای اسکان ندارد، با این وجود شهرداری به منظور رفاه حال مسافران و زائران، علاوه بر بوستان زائرپذیر «غدیر»، نسبت به تجهیز سالن‌های ورزشی در اختیار خود اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری قبل از آغاز تعطیلات سال نو تمهیدات لازم را اندیشیده است، افزود: خدمات‌رسانی تمام اسکان‌های موقت و اضطراری شهرداری در این ایام رایگان بوده و به امکانات مختلفی همچون تجهیزات گرمایشی، پتو و چادر مسافرتی مجهز شده است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به بازدید خود از ایستگاه‌های استقبال از زائر، خاطرنشان کرد: چهار ایستگاه در مبادی ورودی شهر مشهد در محورهای مختلف پیش‌بینی شده است که خدمات مورد نیاز زائر، حین ورود به شهر را ارائه می‌دهند.

دائمی تصریح کرد: در این ایستگاه‌ها، علاوه بر خدمات مورد نیاز زائران که همه ساله ارائه می‌شدند، برنامه‌های فرهنگی جذاب و خلاقانه‌ای نیز برای خانواده‌ها پیش‌‎بینی شده که اقدام ارزشمندی است و زائر پس از طی مسافت طولانی می‌تواند ضمن استراحت با روحیه و نشاط وارد شهر شود.

وی با اشاره به همزمانی تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان، گفت: همین تقارن مبارک موجب شده است که «افطاری ساده» را در ایستگاه‌های استقبال از زائر داشته باشیم.

کد خبر 738754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.