اکران ۱۵۰ بنر ترویجی با رویکرد رعایت حجاب و شئونات ماه رمضان در پارک ساحلی

شهردار زرین‌شهر گفت: پارک ساحلی زرین‌شهر محل رفت و آمد و گذران اوقات فراغت شهروندان و مسافران است و با توجه به اهمیت رعایت حرمت ماه مبارک و موازین و شئونات اسلامی، بیش از ۱۵۰ بنر ترویجی با رویکرد رعایت حجاب و شئونات ماه رمضان در این مجموعه تفریحی، اکران شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسین اسماعیلی‌احمدی امروز _یکشنبه پنجم فروردین_ با اشاره به هم‌زمانی ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی همواره با تهاجم فرهنگی، اصل ارزش‌های اسلامی، دینی و اعتقادی نسل‌های مختلف به‌ویژه نسل جوان را هدف گرفتند و به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌ها بین خانواده‌ها هستند.

وی افزود: هدف اصلی دشمنان از راه‌اندازی جنگ ترکیبی در کشور تغییر در ادراک، شناخت و اعتقادات ملت ایران و آندلسی کردن وضعیت فرهنگی جامعه ایرانی است، از این‌رو از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کنند.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: تجربه تقارن ماه رمضان و عید نوروز از سال گذشته وجود دارد، از این‌رو شهرداری برای پوشش این دو رویداد آمادگی کامل دارد و برنامه‌های متنوعی را همچون سال گذشته برای نوروز در نظر گرفته است.

اسماعیلی‌احمدی اضافه کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است و بر همین اساس شهرداری زرین‌شهر با برگزاری ویژه‌برنامه حلول بهاران ضیافت رمضان در مسیری حرکت کرد تا این فرهنگ را گسترش دهد و زمینه رعایت حرمت ماه رمضان در پارک ساحلی این شهر فراهم شود.

وی با بیان اینکه زرین‌شهر به دلیل دارا بودن جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی همواره مورد استقبال گردشگران بوده است، تصریح کرد: پارک ساحلی زرین‌شهر محل رفت و آمد و گذران اوقات فراغت شهروندان و مسافران است و با توجه به اهمیت رعایت حرمت ماه مبارک و موازین و شئونات اسلامی بیش از ۱۵۰ بنر ترویجی با رویکرد رعایت حجاب و شئونات ماه مبارک رمضان در این مجموعه تفریحی اکران شده است.

شهردار زرین‌شهر گفت: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده، گردشگران ضمن حفظ و تقویت خویشتنداری، گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت حرمت ماه رمضان از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و معابر عمومی شهر خودداری کنند.

کد خبر 738703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.