اسکان ۹۲۴۴ مسافر نوروزی در مدارس کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از آغاز فعالیت ستادهای اسکان استان تاکنون، دو هزار و ۵۹۶ خانوار، معادل ۹ هزار و ۲۴۴ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده و اسکان یافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در بازدید از ستاد اسکان نوروزی، خواستار اهتمام مسئولان و عوامل ستاد اسکان فرهنگیان در استان برای میزبانی مناسب شد و اظهار کرد: جلب رضایت مسافران فرهنگی مهم‌ترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستان‌ها و مناطق است.

وی از بسیج تمامی امکانات و تجهیزات در استان برای ثبت خاطره‌ای زیبا در ذهن مسافران از سفر به دیار کریمان و پایتخت مقاومت جهان اسلام خبر داد و افزود: ۱۵ پایگاه اسکان در شهرستان‌های انار، بردسیر، جیرفت، راور، سیرجان، شهربابک، شهداد، کهنوج، راین، ریگان، ماهان، بم، رفسنجان و نواحی یک و دو کرمان دایر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه ۲۵۵ مدرسه در قالب ۲ هزار و ۳۰۸ کلاس درس در سطح استان کرمان برای اسکان نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت: از این تعداد ۸۶ کلاس شامل تخت، فرش، یخچال و تلویزیون است و ۸۵۷ کلاس نیز از نوع الف و یک هزار و ۳۶۵ کلاس عادی است.

وی با بیان اینکه ۶۵۰ نفر در سطح استان به عنوان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: از آغاز فعالیت ستادهای اسکان استان تاکنون، دو هزار و ۵۹۶ خانوار، معادل ۹ هزار و ۲۴۴ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده و اسکان یافته‌اند.

رضایی خاطرنشان کرد: از سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۷۶۶ خانوار فرهنگی معادل ۲ هزار و ۷۳۱ نفر، ۴۴۲ خانوار از سایر اقشار جامعه معادل یک هزار و ۶۶۰ نفر و در مجموع یک هزار و ۲۰۸ خانوار معادل ۴ هزار و ۳۹۱ نفر در مدارس استان اسکان یافته‌اند.

کد خبر 738612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.