هزینه یکسان سه شب اقامت با تور در گرجستان نسبت به استانبول
هزینه یکسان سه شب اقامت با تور در گرجستان نسبت به استانبول

گرجستان یا استانبول؟ تعطیلات عید ترجیح می‌دهید به کدام یک از این مقاصد سفر کنید؟ جالب است بدانید نوروز امسال قیمت تور تفلیس، گرجستان و تور باتومی لحظه آخر تقریبا با استانبول برابر است؛ بنابراین می‌توانید با هزینه‌ای مناسب به هر یک از این مقاصد که بخواهید سفر کنید.

از طرفی قیمت تور گرجستان هوایی نسبت به نوع زمینی آن نیز کمتر است! بنابراین در کمال تعجب می‌توانید با هزینه‌ای کم به صورت هوایی به گرجستان بروید. همراه ما باشید تا هزینه تور، اقامت، رستوران، حمل و نقل و سایر هزینه‌ها را در این دو مقصد بررسی نماییم.

قیمت تور گرجستان و استانبول تقریبا برابر است!

اگر به فکر قیمت هستید و به همین دلیل نمی‌دانید سفر به گرجستان مقرون به صرفه‌تر است یا سفر به استانبول باید بگوییم قیمت‌ها تقریبا یکسان است. یعنی نوروز امسال فرقی نمی‌کند مقصد شما گرجستان باشد یا استانبول؛ در هر صورت از نظر قیمتی تفاوت ناچیزی باهم دارند. بازه قیمت تور تفلیس و گرجستان در نوروز 1403 از 10 میلیون تومان شروع شده و تا 19 میلیون تومان ادامه دارد. برخی از این تورها زمینی و برخی دیگر تور گرجستان هوایی است؛ بنابراین به هر دو روش می‌توانید سفر کنید.

تور استانبول نوروز نیز از 9 میلیون تومان شروع می‌شود و گران‌ترین آن از تهران 20 میلیون تومان است. پس اختلاف این دو از نظر قیمتی 1 یا 2 میلیون تومان بیشتر نخواهد شد.

هزینه تور 3 روزه گرجستان چقدر است؟

تورهای 3 روزه به مقصد گرجستان با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسند؛ چرا که تاریخ سفر، نوع هتل و امکانات تور و از طرفی آژانس برگزارکننده در تعیین هزینه دخیل است. تورهای لحظه آخر به مقصد گرجستان با قیمت‌های مختلفی برگزار می‌شود که در نتیجه مسافران می‌توانند با بودجه‌های مختلف از 9 تا 19 تومان سفر کنند. پکیج‌های تور 3 روزه گرجستان لحظه آخر را در جدول زیر آورده‌ایم:

نام تور

تاریخ برگزاری

بازه قیمت

تور تفلیس فروردین

از 13 تا 23 فروردین

از 10 میلیون تومان

تور تفلیس فروردین

از 14 تا 20 فروردین

از 11 میلیون تومان

تور تفلیس ویژه نوروز

از 27 اسفند تا 15 فروردین

از 13 میلیون تومان

تور باتومی نوروز

از 29 اسفند تا 14 فروردین

از 16 میلیون تومان

برای 3 روز اقامت در گرجستان چقدر بودجه نیاز دارید؟

هزینه یکسان سه شب اقامت با تور در گرجستان نسبت به استانبول

برای اقامت 3 روزه در گرجستان هزینه سفر شما بر اساس نوع سفر تخمین زده می‌شود؛ اینکه شما یک سفر اقتصادی، متوسط و یا لوکس را ترجیح دهید در هزینه‌های شما دخیل است؛ اما به طور کلی هزینه سفر شما بر اساس موارد زیر تعیین می‌شود:

سبک سفر:

  • اقتصادی: اگر به دنبال سفری اقتصادی هستید، می‌توانید با حدود 30 تا 50 لاری (حدود 300 تا 500 هزار تومان) در روز در گرجستان زندگی کنید.

  • متوسط: با حدود 50 تا 100 لاری (حدود 500 هزار تا 1 میلیون تومان) در روز می‌توانید از امکانات رفاهی بیشتری در سفر خود به گرجستان بهره مند شوید.

  • لوکس: اگر به دنبال سفری لوکس هستید، باید انتظار داشته باشید که روزانه بیش از 100 لاری (بیش از 1 میلیون تومان) هزینه کنید.

نوع فعالیت ها:

  • تفریحات: هزینه تفریحات مختلف در گرجستان مانند تورهای طبیعت گردی، قایق سواری و اسکی می‌تواند از 20 تا 100 لاری (حدود 200 هزار تا 1 میلیون تومان) متغیر باشد.

  • غذا: هزینه غذا در گرجستان به نوع رستوران و غذای انتخابی شما بستگی دارد. به طور کلی، می‌توانید با حدود 10 تا 30 لاری (حدود 100 تا 300 هزار تومان) در روز در گرجستان غذا بخورید.

حمل و نقل:

  • حمل و نقل عمومی: حمل و نقل عمومی در گرجستان ارزان است. هزینه بلیط مترو و اتوبوس حدود 0.50 لاری (حدود 5 هزار تومان) است.

  • تاکسی: تاکسی‌ها در گرجستان می‌توانند گران باشند. بهتر است قبل از سوار شدن به تاکسی، قیمت را با راننده توافق کنید.

  • اجاره خودرو: اجاره خودرو می‌تواند راهی مناسب برای گشت و گذار در گرجستان باشد. هزینه اجاره خودرو از حدود 50 لاری (حدود 500 هزار تومان) در روز شروع می‌شود.

نکته: برای تخمین هزینه 3 روزه، تمامی هزینه‌های گفته شده را ضربدر 3 کنید.

هزینه تور 3 روزه استانبول چقدر است؟

هزینه تور 3 روزه استانبول لحظه آخر نیز از 9 میلیون تومان شروع شده و تا 20 میلیون تومان است. مشخصات پکیج‌های استانبول آژانس گردشگری لحظه آخر به شرح زیر است:

نام تور

تاریخ برگزاری

بازه قیمت

تور استانبول نوروز

27 اسفند تا 9 فروردین

از 9 میلیون تومان

تور استانبول فروردین

17 تا 25 فروردین

از 11 میلیون تومان

تور استانبول نوروز

27 اسفند تا 14 فروردین

از 17 میلیون تومان

تور استانبول ویژه نوروز

29 اسفند 15 فروردین

از 15 میلیون تومان

تور استانبول نوروز

8 تا 11 فروردین

از 17 میلیون تومان

تور استانبول ویژه نوروز

از 1 تا 6 فروردین

از 20 میلیون تومان

برای 3 روز اقامت در استانبول چقدر بودجه نیاز دارید؟

در این بخش هزینه 1 روز اقامت در استانبول را آورده‌ایم؛ برای برآورد هزینه‌های 3 روزه، هزینه یک روز را در عدد 3 ضرب کنید:

سبک سفر:

  • اقتصادی: اگر به دنبال سفری اقتصادی هستید، می‌توانید با حدود 500 تا 700 لیر (حدود 500 هزار تا 700 هزار تومان) در روز در استانبول زندگی کنید.

  • متوسط: با حدود 700 تا 1500 لیر (حدود 700 هزار تا 1.5 میلیون تومان) در روز می‌توانید از امکانات رفاهی بیشتری در سفر خود به استانبول بهره مند شوید.

  • لوکس: اگر به دنبال سفری لوکس هستید، باید انتظار داشته باشید که روزانه بیش از 1500 لیر (بیش از 1.5 میلیون تومان) هزینه کنید.

نوع فعالیت ها:

  • تفریحات: هزینه تفریحات مختلف در استانبول مانند تورهای دریایی، کشتی سواری و بلیط کنسرت می‌تواند از 50 تا 200 لیر (حدود 500 هزار تا 2 میلیون تومان) متغیر باشد.

  • غذا: هزینه غذا در استانبول به نوع رستوران و غذای انتخابی شما بستگی دارد. به طور کلی، می‌توانید با حدود 30 تا 100 لیر (حدود 300 هزار تا 1 میلیون تومان) در روز در استانبول غذا بخورید.

حمل و نقل:

  • حمل و نقل عمومی: حمل و نقل عمومی در استانبول ارزان است. هزینه بلیط مترو، تراموا و اتوبوس حدود 5.30 لیر (حدود 53 هزار تومان) است.

  • تاکسی: تاکسی‌ها در استانبول می‌توانند گران باشند. بهتر است قبل از سوار شدن به تاکسی، قیمت را با راننده توافق کنید.

  • اجاره خودرو: اجاره خودرو می‌تواند راهی مناسب برای گشت و گذار در استانبول باشد. هزینه اجاره خودرو از حدود 250 لیر (حدود 2.5 میلیون تومان) در روز شروع می‌شود.

رزرو تور گرجستان با بهترین قیمت در لحظه آخر

هزینه یکسان سه شب اقامت با تور در گرجستان نسبت به استانبول

لحظه آخر با برگزاری تورهای نوروزی به گرجستان و استانبول با قیمت‌های تقریبا یکسان، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که با رزرو تور گرجستان هوایی یا زمینی و یا تور استانبول نوروزی به یادماندنی داشته باشید. قیمت تور تفلیس و تور باتومی لحظه آخر نسبت به تاریخ و امکاناتی که داراست بسیار مناسب است و در نتیجه نوروز 1403 را می‌توانید با بهترین قیمت سفر کنید. برای رزرو تورهای نوروزی به سایت لحظه آخر مراجعه نمایید.

کد خبر 738582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.