جزئیات برنامه‌های فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان برای نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد

مسئول کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد دائمی خدمات سفر شهرداری اصفهان جزئیات برنامه‌های فرهنگی و تفریحی شهرداری این کلان‌شهر برای نوروز ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا خاکسار در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: کمیته فرهنگی ستاد سفر در سال جاری، مکان‌های مختلفی را در برنامه‌های تفریحی، فرهنگی و اجتماعی درگیر کرده است؛ از این‌رو از ساعت ۱۵:۰۰ امروز _شنبه چهارم فروردین_ غرفه‌های فرهنگی تحت عنوان «همبازی ۲» تا حدود نماز مغرب و عشا فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به جز خوانی قرآن در چهارباغ از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ افزود: از دوم فروردین‌ماه، برنامه‌های تدارک دیده شده در گلستان شهدا اجرایی شد و از ساعت ۱۵:۰۰ غرفه‌های فرهنگی و مشاوره‌ای در نظر گرفته شده فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و از ساعت ۲۰:۰۰ هر شب نیز جنگ قرآنی تا هشتم فروردین فعالیت خواهد داشت.

مسئول کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد دائمی خدمات سفر شهرداری اصفهان تصریح کرد: از باغ فدک استقبال خوبی توسط مسافران انجام و غرفه‌های فرهنگ و خیابانی متعددی در نظر گرفته شد، همچنین حدود ساعت ۱۹:۰۰ و بعد از نماز مغرب و عشا جنگ شبانه برگزار می‌شود.

خاکسار با اشاره به برگزاری رویداد «همبازی ۲» در صفه و ناژوان از ساعت ۱۱:۰۰ تا حدود ساعت ۱۸:۰۰ ادامه داد: جدی‌ترین رویداد تفریحی در باغ غدیر برگزار می‌شود و از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با توجه به تقارن ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید نوروز، سعی بر این شد تا در برنامه‌ها حال و هوای معنوی رمضان و شور و شادابی فرا رسیدن سال جدید گنجانده شود، گفت: در دو شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)، رویداد ویژه‌ای با حضور چهره‌های هنری استانی و کشوری در چهارباغ برگزار خواهد شد و برای چند نقطه از شهر آتش‌بازی، نورافشانی و ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

مسئول کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد دائمی خدمات سفر شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: رویدادهای در حال برگزاری به صورت صددرصدی خانوادگی طراحی شده است و شهروندان و مسافران می‌توانند برای داشتن اوقاتی خوش از آنها استفاده کنند.

کد خبر 738573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.