هماهنگی کامل مدیریت شهر با پلیس راهور/ افزایش ناوگان حمل‌ونقل عمومی در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: مدیریت شهر با اجرای اقداماتی همچون تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی، افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها و ساماندهی و نوسازی علائم ترافیکی با پلیس راهور در هماهنگی کامل بوده است تا بتوانیم خدمات مطلوب را به هموطنان و هم استانی‌ها ارائه کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ اصغر زارع در برنامه تلویزیونی «بهار بهار» اظهار کرد: وضعیت ترافیک در شهر خوب است، هر چند ممکن است در مقطعی به دلیل تقاضای سفر در بعضی نقاط، گره‌های ترافیکی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در موضوع تصادفات خبرها تلخ است، گفت: در حوزه درون شهری در استان اصفهان، تاکنون چهار نفر بر اثر تصادف جان باختند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای نوروز را از مهر سال گذشته آغاز کردیم، افزود: با مسئولان استان جلساتی را برگزار کردیم تا خدمات بهتری را ارائه دهیم، در این راستا شورای ترافیک در همه شهرهای استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهر با اجرای اقداماتی همچون تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی، افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها و ساماندهی علائم با پلیس راهور در هماهنگی کامل بوده اند تا بتوان خدمات را به هموطنان و هم استانی‌ها ارائه کرد.

سرهنگ زارع از مردم خواست با رعایت قوانین و مقررات، پلیس راهور را یاری کنند، گفت: رعایت قوانین و مقررات موجب پیشگیری از وقوع تصادفات می‌شود، به‌ویژه موتورسواران که آسیب‌پذیرترین قشر در ترافیک هستند.

وی یادآور شد: ممکن است مردم در شهر پلیس نبینند که به دلیل نظارت هوشمندی است، زیرا کنترل شهر بیشتر به‌صورت هوشمند انجام می‌شود.

کد خبر 738462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.