آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران در ایام باقی‌مانده نوروز وجود دارد

شهردار اصفهان گفت: با توجه به بازگشایی زاینده‌رود در روزهای آینده و بهتر شدن آب‌وهوای شهر، پیش‌بینی می‌کنیم میزبان مهمانان بیشتری باشیم که از هر حیث آمادگی میزبانی از آن‌ها را داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده شامگاه جمعه _سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳_ در حاشیه رونمایی از «گذر گل، نور و عکس» در اصفهان اظهار کرد: امیدوارم سال ۱۴۰۳ که مقارن با بهار طبیعت و معنویت است برای همه توأم با خیر و برکت باشد.

وی افزود: سعی کردیم اصفهان را از لحاظ نظافت، گل‌آرایی و فراهم کردن محل‌های اسکان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده‌سازی کنیم که امیدوارم مشکلی وجود نداشته باشد و کسانی که نصف‌جهان را به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند، لحظات خوب، خوش و خاطرات فراموش نشدنی را تجربه کنند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم روزهای آینده با توجه به بازگشایی رودخانه زاینده‌رود و بهتر شدن آب‌وهوای نصف‌جهان، شاهد حضور مهمانان بیشتری در اصفهان باشیم که از هر حیث آمادگی میزبانی از آن‌ها را داریم.

قاسم‌زاده اضافه کرد: از دست‌اندرکاران و دستگاه‌های مختلف، به‌ویژه همکاران شهرداری اصفهان قدردانی می‌کنم که در این ایام که خیلی‌ها درگیر زندگی و خانواده بودند، شهر را برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده‌سازی کردند.

به گزارش ایمنا، گذر گل، نور و عکس همزمان با بهار قرآن و فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ در محل خیابان آمادگاه با حضور شهردار اصفهان رونمایی شد.

کد خبر 738437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.