فعالیت ۴۸۰ نیروی راهداری در جاده‌های استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۴۸۰ نیرو در قالب ۴۹ اکیپ ثابت و سیار با ۴۶۲ خودروی سبک و سنگین به صورت ۲۴ ساعته در سطح جاده‌ها فعالیت دارند.

شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح نوروزی از بیست‌وپنجم اسفند تا پانزدهم فروردین در سطح راه‌های استان با هدف عبوری ایمن، کاهش حوادث جاده‌ای و خدمات به گردشگران نوروزی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۸۰ نیرو در قالب ۴۹ اکیپ ثابت و سیار با ۴۶۲ خودروی سبک و سنگین به صورت ۲۴ ساعته در سطح جاده‌ها فعالیت دارند، افزود: ۴۶ راهدارخانه در سطح استان دایر است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشان خاطرنشان کرد: سال گذشته در راستای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان نسبت به ترمیم و روکش آسفالت، پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها، نصب علائم ایمنی، رنگ‌آمیزی نیوجرسی‌ها و نصب دوربین‌های تصویری اقدام شده است.

کهریزی از آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز و به‌روزرسانی سیستم روشنایی محور کربلا خبر داد و اضافه کرد: پویش چشم به راهیم به منظور رفع خستگی رانندگان در محور کنگاوه به صحنه در حال اجرا است تا رانندگان پس از دو ساعت رانندگی استراحت کنند.

وی تاکید کرد: کاربران جاده‌ای و مسافران قبل از مسافرت با تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت آب و هوایی و ترافیکی استان مطلع شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: فضاسازی تبلیغی، نصب بنر روی بیلبوردهای جاده‌ای و پل عابر پیاده و توزیع پیک راهنمای سفر در جاده‌های مواصلاتی استان از دیگر اقدام راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه است.

کد خبر 738414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.