«ایلیا» در بهار رمضانی به استقبال مهمانان نوروزی کاشان در بوستان فیروزی آمد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: شهر کاشان با اجرای ویژه برنامه «ایلیا» پذیرای مهمانان خود در ایام تعطیلات عید نوروز است.

محمد علی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن بهار قرآن و تعطیلات نوروز با اجرای برنامه‌های فرهنگی قرآنی «ایلیا» در بهار رمضانی به استقبال مهمانان نوروزی کاشان در بوستان فیروزی آمدیم.

وی افزود: شهر مکرّم کاشان با اجرای ویژه برنامه «ایلیا» پذیرای مهمانان مکرّم خود در ایام تعطیلات عید نوروز است، این برنامه شاد و متنوع در کنار باغ تاریخی فین کاشان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: برای دوّمین سال پیاپی‌؛ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی قرآنی در قالب جشنواره نوروزی منطقه تاریخی فرهنگی کاشان کرد.

فرجی افزود: ویژه برنامه «ایلیا» یکی از برنامه‌های این جشنواره است که در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۱٠ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۸ در بوستان فیروزی جنب درب ورودی باغ تاریخی فین کاشان میزبان مهمانان نوروزی بود.

وی تصریح کرد: اجرای گروه‌های سرود، ابتهال، نمایش طنز، مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان، کاشان شناسی، شعرخوانی مهمانان نوروزی، غرفه نقاشی کودک، برگزاری نماز جماعت و… از جمله برنامه‌های سازمان در بوستان فیروزی برای مهمانان نوروزی است که با همکاری مؤسسه سپیده صبح انجام می‌شود.

فرجی گفت: ویژه برنامه «ایلیا» لحظات شادی را برای مهمانان نوروزی از ۲ تا ۹ فروردین ماه در بوستان فیروزی، بوستان ملّت و پارک آیت‌اله مدنی به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 738386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.