رشد اقتصادی راهکاری عملی برای رفع مشکلات است

امام‌ جمعه گلپایگان گفت: شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم تعیین شده است تا وضعیت اقتصاد کشور به وضعیت مطلوب برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز _جمعه سوم فروردین _ در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان ضمن تسلیت رحلت حضرت خدیجه (س)، اظهار کرد: حضرت خدیجه (س) نخستین بانویی بود که به اسلام ایمان آورد و همه ثروت خود را در راه نشر اسلام به کار گرفت بنابراین باید به پاس قدرشناسی، رحلت این بانوی بزرگ را گرامی بداریم.

وی افزود: این بانوی بزرگ، یاری بخش پیامبر اکرم (ص) در راه پرفراز و نشیب اسلام شد و هیچ‌گاه از تلاش در مسیر دستیابی به هدف والای خویش کوتاهی نکرد.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه شعار سال ۱۴۰۳ "جهش تولید با مشارکت مردم" تعیین شده است، خاطرنشان کرد: امید می‌رود با تلاش و کوشش و بهره گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری وضعیت اقتصاد کشور به وضعیت مطلوب برسد.

کرامتی تصریح کرد: هیچ دولتی بدون مشارکت مردم نمی‌تواند اقتصاد را ساماندهی کند بنابراین یکی از اصولی‌ترین کارها ورود ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و ابتکارات گوناگون مردمی در عرصه اقتصاد است.

وی با بیان اینکه نقطه ضعف و پاشنه آشیل کشور معیشت و اقتصاد است، افزود: برای حل این مسئله مهم باید برنامه اقتصادی کشور در چارچوب سندهای مصوب شده از سوی مقام معظم رهبری پیاده سازی شود.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: در برنامه هفتم توسعه مقام معظم رهبری راهکار رفع مشکلات اقتصادی کشور را رشد هشت درصدی اقتصاد دانست زیرا موجب بهبود وضعیت معیشتی مردم، ارتقا جایگاه ایران در منطقه، ایجاد اشتغال برای جوانان و نخبگان و ثروتمند کردن کشور برای آینده خواهد شد.

کد خبر 738342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.