تمام مجموعه‌ها برای معرفی فرهنگ و ظرفیت‌های خود تلاش کنند

استاندار اصفهان گفت: انتظار داریم تمام مجموعه‌های فرهنگی، عشایر غیور و دستگاه‌های اجرایی برای معرفی ظرفیت‌ها و فرهنگ حوزه جغرافیایی خود تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی امروز _جمعه سوم فروردین_ در بازدید از ایستگاه سلامت نوروزی شهرستان شهرضا ضمن تبریک سال جدید، اظهار کرد: عوامل اجرایی این ایستگاه سلامت نوروزی زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند تا خدمات خوبی را به مسافران نوروزی ارائه دهند، از زحمات تمام افراد و مجموعه‌ها قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه استقبال از مسافران و میزبانی از آن‌ها اقدام ارزشمندی است، افزود: ایجاد ایستگاه‌های سلامت نوروزی ضمن اینکه سبب آشنایی مردم با ظرفیت‌های هر منطقه و تاریخ آن می‌شود، شرایط را برای استراحت مسافران و آمادگی برای ادامه مسیر فراهم می‌کند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: خدمات و برنامه‌هایی که در این ایستگاه‌ها ارائه می‌شود، علاوه بر ایجاد شادی و نشاط، فرصتی برای ارتباط‌گیری مردم کشورمان ایران با همدیگر است و انسجام ملی و وحدت اجتماعی را به دنبال دارد.

مرتضوی ادامه داد: مردم با سفر از استانی به استان دیگر، ظرفیت‌ها و فرهنگ مناطق را به دیار خود می‌برند و ظرفیت‌ها به خوبی در تمام نقاط کشور معرفی می‌شود.

وی تصریح کرد: انتظار داریم تمام مجموعه‌های فرهنگی، عشایر غیور و دستگاه‌های اجرایی برای معرفی ظرفیت‌ها و فرهنگ حوزه جغرافیایی خود تلاش کنند.

استاندار اصفهان گفت: ستاد تسهیل سفر با هدف ایجاد زیرساخت‌های لازم و برنامه‌ریزی برای ارائه بهتر خدمات به مسافران تشکیل می‌شود، با همت و همدلی تمام مجموعه‌ها و گروه‌های مردمی و دولتی، رشد قابل توجهی در ارائه خدمات به مسافران داشته‌ایم.

مرتضوی افزود: تلاش و برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های متنوع در ایستگاه‌های نوروزی، موجب بهره‌مندی بیشتر مسافران و رغبت بیشتر آن‌ها برای توقف در سایر ایستگاه‌ها می‌شود؛ بنابراین همه باید دست به دست هم بدهند تا برنامه‌های ارزشمندی اجرا شود.

کد خبر 738278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.