تمهیدات شهرداری زرین‌شهر برای آراستگی شهر در ایام نوروز

معاون خدمات شهری شهرداری زرین‌شهر گفت: مدیریت شهری با هدف زیبایی و آراستگی شهری در فصل بهار، اقدامات متعددی را قبل از فرا رسیدن عید نوروز در دستور کار قرار داد و تلاش کرد تا رضایت شهروندان و مسافران را جلب کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علیرضا باقری امروز جمعه _سوم فروردین ماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف برای استقبال از بهار در خطه طلایی اظهار کرد: زرین شهر به واسطه داشتن آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری طبیعی و همچنین قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی چند استان کشور هر ساله در ایام نوروز مقصد گردشگران زیادی از سراسر کشور است.

وی افزود: مدیریت شهری با هدف زیبایی و آراستگی شهری در فصل بهار اقدامات متعددی را قبل از فرا رسیدن عید نوروز در دستور کار قرار داد و تلاش کرد تا رضایت شهروندان و مسافران را جلب کند.

معاون خدمات شهری شهرداری زرین شهر با اشاره به خرید سفره هفت سین با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری برای سال ۱۴۰۳ اکران و پهن کردن سفره‌های هفت سین و همچنین نصب سازه‌های جدید مرتبط با نوروز و ماه مبارک رمضان در محلات و میادین مختلف شهر بود تا سیمای شهر بیش از گذشته برای شهروندان و مسافران نوروزی جذابیت داشته باشد.

باقری با اشاره به طراحی، ساخت و نصب احجام، نمادها و المان‌های نوروزی در فضاهای عمومی زرین شهر، ادامه داد: امسال در کنار سفره‌های هفت‌سین المان‌های مختلفی در نظر گرفته شده است تا علاوه بر افزایش زیبایی بصری شهر، خطه طلایی ایران برای مسافران جذابیت خاصی داشته باشد، همچنین دیگر نمادهای شهری نیز به صورت پراکنده در محلات مختلف شهری نصب شده است.

وی اضافه کرد: المان‌هایی مختلفی در از جمله ورودی شهر، پارک ساحلی و دیگر پارک‌های شهر پیش‌بینی شده تا شهروندان و مسافران نوروزی در این محل بنشینند از خود و اعضای خانواده و یا دوستان خود عکس یادگاری بگیرند و لحظه‌های مفرح و شادی را کنار هم سپری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری زرین‌شهر عنوان کرد: زیباسازی و نظافت عمومی شهر، نظافت پارک‌ها و بوستان‌های محلی و شهری، تجهیز و نظافت سرویس‌های بهداشتی، هرس درختان، نورپردازی سطح شهر به طور خاص از اقدامات انجام شده برای استقبال از نوروز و پذیرای شایسته از مهمانان نوروزی است.

باقری اضافه کرد: در آستانه سال نو، رنگ‌آمیزی جدول‌ها، مبلمان شهری و ست‌های ورزشی و مجموعه‌های بازی در دستور کار قرار گرفت و با خرید بیش از ۱۵ میلیارد ریال رنگ این پروژه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرداری اجرا شد.

وی گفت: اجرای دیوار نگاره ترمینال شهر و خرید و نصب ست مجموعه‌ای بازی کودکان از دیگر اقداماتی است که در خطه طلایی ایران انجام شد تا شهروندان و گردشگران لحظات شادی را در کنار خانواده در این شهر داشته باشند.

کد خبر 738223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.