اسکان بیش از ۲۹ هزار گردشگر نوروزی در اقامتگاه‌های لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا اول فروردین جاری بیش از ۲۹ هزار گردشگر در اقامتگاه‌های رسمی و غیررسمی استان اقامت داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، عطا حسن‌پور اظهار کرد: این تعداد گردشگر در اقامتگاه‌های مختلف مانند هتل‌، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، مدارس و … سطح استان اقامت داشته‌اند.

وی افزود: علاوه‌بر هتل‌ها و اقامتگاه‌های رسمی و براساس برنامه‌ریزی انجام شده، ۱۶۵ مدرسه با مجموع یک هزار و ۶۱۵ کلاس درس آماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی و گردشگران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان تصریح کرد: با توجه به جاذبه‌های گردشگری در سطح استان و وضعیت آب و هوای مطلوب لرستان پیش‌بینی می‌شود آسمان نوروزی امسال گردشگران در لرستان، بیش از سال‌های گذشته باشد.

حسن‌پور اظهار داشت: با توجه به این مهم، ستاد اجرایی سفر استان، با مدیریت استاندار لرستان و حضور همه دستگاه‌های اجرایی و عضو ستاد، آمادگی پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی را داشته و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای هموطنان باشیم.

کد خبر 738130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.