۵۸ هزار مهمان نوروزی در محل‌های اسکان شهرداری شیراز استقرار یافتند

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: از بیست‌وششم اسفند تا یکم فروردین ۵۸ هزار نفر از میهمانان نوروزی در محل‌های اسکان شهرداری استقرار یافته‌اند و با توجه به سرمای هوا تمهیدات لازم برای گرمایش این محل‌ها و اقدامات مناسب برای جلوگیری از نصب چادر در محل‌های غیر مجاز انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز، روح‌اله خوشبخت در جلسه اداره منابع انسانی معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز که با حضور معاون خدمات شهری و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز در محل ستاد عالی نظارت بر خدمات نوروزی در باغ جهان‌نما برگزار شد، اظهار کرد: از روز بیست و ششم اسفند لغایت یکم فروردین تعداد ۵۸ هزار نفر از میهمانان نوروزی در محل‌های اسکان شهرداری استقرار یافته‌اند و با توجه به سرمای هوا تمهیدات لازم برای گرمایش این محل‌ها و نیز اقدامات مناسب برای جلوگیری از نصب چادر در محل‌های غیر مجاز انجام شده است.

وی با اشاره به بارش باران و نزول رحمت الهی در نخستین روز سال نو، افزود: با هم‌افزایی و تلاش مجموعه خدمات شهری در مناطق یازده‌گانه و حوزه‌های تابعه، بارش باران هیچ مشکلی را برای شهروندان ایجاد نکرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز ادامه داد: مشکلاتی چون کمبود نیرو و تجهیزات در جلسات هماهنگی مرتفع شده و تلاش کرده‌ایم با توجه به موضوع فعالیت و دسته‌بندی موضوعی آموزش‌های مناسب به کارکنان داده شود تا سرعت پاسخگویی و اقدام متناسب با موضوع در تمام زمینه‌های خدمت‌رسانی افزایش یابد.

بازرسان شورا بازخوردهایی مثبت را از مراجعان دریافت می‌کنند

در این جلسه مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز با اشاره به رونمایی از پوسته جدید سامانه ۱۳۷ شهرداری تصریح کرد: در ایام نوروز تلاش کرده‌ایم با نظارت همه‌جانبه شرایط را برای رضایت هرچه بیشتر شهروندان و میهمانان نوروزی فراهم کنیم.

وی به چیدمان صحیح نیروهای کارآمد و افزایش هم‌افزایی و توان اجرایی در بخش گردشگری اشاره کرد و همچنین از اقدامات خوب سازمان میادین و مشاغل شیراز در زمینه ایجاد بازارچه‌های نوروزی یاد کرد و افزود: این اقدامات که رضایت شهروندان را به دنبال داشته و سبب شده بازرسان شورا بازخوردهایی مثبت را از مراجعان دریافت کنند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: با توجه به افزایش تناژ پسماند در روزهای پایانی سال و اوایل فروردین، یکی از اقدامات قابل تحسین سازمان مدیریت پسماند، توجه ویژه به نظافت و جمع‌آوری پسماند بوده است.

کد خبر 738129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.