آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی اصفهان نوروز ۱۴۰۳

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی با اشاره به تردد روان در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: محور کاشان - اصفهان و محورهای به سمت جنوب، محورهای پرتردد استان اصفهان هستند و بیشترین تردد در محورهای غرب استان به سمت محدوده شرق ثبت شده است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی افزود: هم‌استانی‌ها و مسافران نوروزی پیش از سفر باید نکات لازم را مد نظر قرار دهند و بر اساس آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند؛ اطمینان از سلامت خودرو، مشخص کردن مسیرهای مبدا و مقصد و توجه ویژه به علائم راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها از جمله مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مسافران با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، چنانچه مقدور است سفر را به تعویق بیندازند و در صورت لزوم با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب و توجه به تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در طول محورهای مواصلاتی رانندگی کنند تا در طول سفر دچار مشکل نشوند.

مولوی خاطرنشان کرد: تمام مسافرانی که وارد استان اصفهان می‌شوند، با توجه به یکنواخت بودن جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان، ضروری است در طول سفر هر دو ساعت یک بار به مدت ۲۰ دقیقه در جای مناسب استراحت کنند.

کد خبر 738103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.