احتکار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی خودرو

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انبار احتکار لوازم یدکی خودرو به ارزش ۱۰۹ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و احتکار لوازم یدکی خودرو در یکی از انبارهای سطح شهرستان خمینی شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و اطمینان از درستی موضوع، طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صمت شهرستان خمینی شهر در محل حاضر شدند و از انبار مذکور بازرسی کردند که در نتیجه مقادیر قابل توجهی انواع قطعات و لوازم یدکی خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد انبار در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و موجودی کالاها به مبادی مربوطه اعلام نشده است، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را ۱۰۹ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار علینقیان پور گفت: در این رابطه یک متهم شناسایی، به پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان احضار و پرونده‌ای در زمینه احتکار تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 738095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.