سفرهای نوروزی، رویداد فرهنگی ارزشمندی است

استاندار اصفهان گفت: سفرهای نوروزی رویداد فرهنگی بسیار ارزشمندی در کشور است که باید برای اجرای شایسته این رویداد، ظرفیت و بسترهای لازم فراهم باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی امروز _پنجشنبه دوم فروردین_ در جریان بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات اظهار کرد: یکی از رویدادهای بسیار خوبی که هر سال در کشور در ایام نوروز انجام می‌شود، مسافرت‌های نوروزی است.

وی افزود: سفرهای نوروزی رویداد فرهنگی بسیار ارزشمندی در کشور است که باید برای اجرای شایسته این رویداد، ظرفیت و بسترهای لازم فراهم باشد.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این راستا ضروری است همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط همکاری و همراهی کنند تا بستر استفاده از ظرفیت‌های گردشگری کشور برای آحاد مردم فراهم شود.

مرتضوی گفت: در استان اصفهان نیز مجموعه آموزش و پرورش به عنوان یکی از دستگاه‌های مرتبط در قالب ستاد مسافرت‌های نوروزی، نقش ویژه‌ای را در اسکان مسافران نوروزی ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: طبق گزارش ارائه شده در سال جاری ۶۰۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان اصفهان تجهیز شده است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در این راستا ۷ هزار کلاس درس برای اسکان مسافران آماده شده که ظرفیت مطلوبی برای استقبال و اسکان است.

در جریان این بازدید برخی انتقادات از سوی مسافران نوروزی مطرح شد که با دستور استاندار اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان مأمور شد تا ضمن حضور در ستاد اسکان، نقایص و چالش‌ها را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شیوه بررسی و مرتفع کند.

سفرهای نوروزی، رویداد فرهنگی ارزشمندی است

کد خبر 738066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.