روایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اتفاقات تلخ و شیرین سال ۱۴۰۲

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته تحولات خوبی برای استان را شاهد بودیم و امیدواریم طرح‌های مهم در سال‌ جاری به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده، امروز _پنجشنبه دوم فروردین_ با اشاره به اتفاقات سال گذشته، اظهار کرد: سالی که گذشت دستاوردهای خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه داشت، نیمه اول سال ۱۴۰۲ استان میزبان هیأت دولت بود که در این سفر پروژه‌های بزرگی از جمله پتروشیمی گچساران، جاده پاتاوه به دهدشت، سد چم‌شیر و کارخانه قند یاسوج به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در سفر دور دوم دولت به استان ۱۳ هزار میلیارد تومان برای حوزه زیرساخت و ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی طی بازده زمانی دو تا سه سال اختصاص یافت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ایران به لحاظ رشد اقتصادی شرایط خوبی را داشت که بیان‌گر تلاش بی‌وقفه دولت برای مدیریت و حل و فصل بخش اقتصادی کشور و رفع مشکلات معیشتی مردم است.

احمدزاده با بیان اینکه امیدوار به ایجاد تحول در زیرساخت‌ها در سال جدید هستیم، تصریح کرد: بسیاری از پروژه‌ها از جمله پروژه‌های آبرسانی، راه روستایی، گازرسانی و خدمات عمومی در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید و پروژه‌های زیادی هم در حال انجام است و در سال‌جاری افتتاح می‌شوند.

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم عملیات اجرایی پروژه‌های تحول‌زا که در سال گذشته تعریف کردیم از جمله پتروپالایشگاه گچساران، پتروشیمی چرام، سیتروپلاس در گچساران آغاز شود و بعضی پروژه‌ها از جمله میدان گازی مختار، سد سقاوه و سد تنگ سرخ، سد سرپری در سال‌جاری به نتیجه برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه و آبرسانی به لیکک را از دیگر پروژه‌های تحول‌زا دانست و گفت: در تلاش هستیم فاز اول آبرسانی به لیکک به زودی به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 738023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.