مهمترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روزی که گذشت

در بسته خبری امروز مهمترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روز یکم فروردین ۱۴۰۳ را بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری امروز به مهمترین اخبار روز گذشته _چهارشنبه یکم فروردین ۱۴۰۳_ ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در ذیل اشاره شده است.

گلستان شهدا، گل‌سِتان شد / هماهنگی بین ارگان‌ها در اصفهان برای ارائه خدمات مطلوب

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در جلسه کمیته عالی گلستان شهدا مقرر شد برای نوروز ۱۴۰۳ این مکان، گل‌سِتان شود که از نظر گل‌آرایی نگاه ویژه‌ای به آن وجود داشت و جای قدردانی دارد.

تدابیر ویژه برای رفت‌وآمد مسافران نوروزی در شهر اصفهان / بازدید از باغ فدک به‌صورت متاورس

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه تدابیر و شرایطی ویژه‌ای برای رفت‌وآمد و حمل‌ونقل مسافران و شهروندان در نظر گرفته شده است، گفت: اتوبوس گردشگری در باغ فدک فعالیت می‌کند و مترو، اتوبوس و تاکسی‌های شهر نیز آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و شهروندان است.

۶۰ درصد ظرفیت هتل‌های اصفهان تکمیل شد

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: همچون سال‌های گذشته اولویت اسکان هتل‌ها و مهمان‌پذیرها است و تعداد هتل‌ها از ۸۵ هتل سال گذشته به بیش از ۱۱۰ هتل در سال جاری رسیده است و شب گذشته حدود ۶۰ درصد این ظرفیت تکمیل شد.

راهنمایی ۱۹۰ خودروی مسافران نوروزی در اصفهان / جمع‌آوری ۶۳ چادر مسافرتی از سطح شهر

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ساعت ۰۷:۰۰ بیست‌ونهم اسفند تا ساعت ۷:۰۰ امروز (چهارشنبه) ۱۹۰ مورد راهنمایی خودروی مسافران توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل در سطح شهر انجام شده است.

آماده‌باش ۲۶ آتش‌نشان در باغ فدک / ۱۳۸ کپسول گاز پیک‌نیک از چادر مسافران خارج شد

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: علاوه بر ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه آتش‌نشانی، ۲۶ نفر به همراه دو دستگاه خودروی اطفائیه سبک و ۲ دستگاه موتورسیکلت مجهز به خاموش‌کننده در مجموعه باغ فدک فعال هستند.

همکاری بیش از هزار نیروی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در نوروز ۱۴۰۳

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان استان اصفهان با بیان اینکه نیروهای مردمی در حدود ۱۷ ایستگاه تفریحی مستقر شده‌اند، گفت: بیش از هزار نیروی مردمی با ستاد در نوروز ۱۴۰۳ فعالیت دارند.

برای پذیرش ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی آمادگی داریم

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سال گذشته توفیق میزبانی از ۳۴۰ هزار نفر را داشتیم و نوروز ۱۴۰۳ برای پذیرش ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی آمادگی داریم.

برگزاری ۲۰ برنامه با ۲۴۰ اجرا در باغ فدک / اجرای برنامه چایخانه امام رضا (ع) تا ۲۴ فروردین

رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: ۲۰ عنوان برنامه با ۲۴۰ اجرای فرهنگی و هنری برای نوروز سال جاری در باغ فدک برگزار می‌شود، همچنین برنامه‌های متعددی در ایام شب‌های قدر و شهادت امام علی (ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر 737939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.