سامانه بارشی جدید، میهمان کرمانشاه خواهد شد

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از عصر جمعه ۳ فروردین‌ماه تا بعد از ظهر چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی با امواج ناپایدار میهمان کرمانشاه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، در انتهای فعالیت سامانه قدرتمند حاکم بر جو منطقه تا عصر امروز چهارشنبه اولین روز فروردین ۱۴۰۳ نیز ضمن کاهش دمای روزانه در بعضی ساعات شاهد وزش باد، رگبارهای پراکنده و احتمالاً رعدوبرق، بویژه در نواحی شمال غرب استان خواهیم بود.

وی افزود: با گذر سامانه یادشده، از فردا، پنجشنبه، دوم فروردین تا ظهر جمعه سوم فروردین‌، کاهش نسبی دمای شبانه و در برخی نقاط مه صبحگاهی، مهمترین پدیده‌های مورد انتظار در جو استان است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه عنوان کرد: به دنبال این وضعیت، از عصر جمعه، سوم فروردین‌ تا بعدازظهر چهارشنبه، هشتم فروردین‌، با عبور متناوب امواجی ناپایدار، مجدد شاهد وزش باد و بارش‌هایی، بعضی اوقات همراه با رعد و برق در سطح استان خواهیم بود.

وی در ادامه به پیش‌بینی بارش‌ها در روز شنبه چهارم فروردین اشاره کرد و گفت: در این روز بارش‌ها به شکل رگبارهای بهاری و به‌طور عمده در مناطق غربی استان رخ دهد.

زورآورند خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود بارش در روز دوشنبه، ششم فروردین تا صبح چهارشنبه هشتم فروردین (به‌خصوص در روز دوشنبه) و در نیمه شرقی و نواحی شمالی، نمود بیشتری داشته باشد.

کد خبر 737894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.