همکاری بیش از هزار نیروی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در نوروز ۱۴۰۳

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان استان اصفهان با بیان اینکه نیروهای مردمی در حدود ۱۷ ایستگاه تفریحی مستقر شده‌اند، گفت: بیش از هزار نیروی مردمی با ستاد در نوروز ۱۴۰۳ فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام محسن مظاهری امروز _چهارشنبه یکم فروردین_ در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: میزبان بسیاری از هم‌وطنان در اصفهان هستیم و با توجه به اینکه بعضی نکات در سفر کمتر رعایت می‌شود، بعضی آداب ساقط می‌شود.

وی افزود: به‌صورت معمول در سفر لباس راحت‌تری بر تن می‌کنیم و این آداب وقتی کنار می‌رود، موجب زحمت، کثیفی، بی‌نظمی، کوتاهی در رعایت مسائل شرعی و موارد بر عهده یک مسلمان می‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان استان اصفهان خاطرنشان کرد: در قرآن گفته شده است که به این افراد تذکر دهیم که برای نوروز ۱۴۰۳ بیش از هزار نیروی مردمی در ستاد فعالیت دارند.

مظاهری با بیان اینکه تمام افراد نسبت به محیط پیرامون وظیفه داریم، تصریح کرد: بخشی از فعالیت‎‌ها در زمینه تذکر در راستای حفظ حقوق شهری است و بخشی در زمینه پوشش، عفاف و حجاب است.

وی با بیان اینکه نیروهای مردمی ستاد در حدود ۱۷ ایستگاه تفریحی مستقر شده‌اند گفت: از این میزان، در ۱۵ ایستگاه گروه فرهنگی فعالیت دارد و در حدود ۱۰ ایستگاه گروه‌های خواهر فعالیت می‌کنند و در هفت ایستگاه نمازهای صبح، ظهر و عصر برگزار می‌شود.

کد خبر 737809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.