افتتاح بیست‌وچهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در کرمان

بیست‌وچهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان به مسافران نوروزی در پارک مسافر کرمان با حضور استاندار و اقشار مختلف مردم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، بیست‌وچهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان به مسافران نوروزی، امروز _سه‌شنبه، بیست‌ونهم اسفند_ با حضور استاندار کرمان، رئیس جمعیت هلال احمر استان، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان و شهردار کرمان در پارک مسافر افتتاح شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: همه دستگاه‌ها برنامه‌ریزی و آمادگی لازم برای حضور مهمانان و گردشگران در سطح استان را دارند و امیدوار هستیم مردم از فرصت بهار در بهار یعنی از فرصت ماه مبارک رمضان و عید نوروز استفاده کنند.

وی با توصیه جدی به شهروندان در خصوص رعایت نکات راهنمایی و رانندگی، افزود: مسافران در مراکز بین راهی استراحت لازم را داشته باشند و عجله‌ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند.

به گزارش ایمنا، بیست‌وچهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان به مسافران نوروزی در ١٣ شهرستان و با تعداد ٢٢ پست ثابت و سیار در ورودی شهرها و مراکز تجمع مسافران مستقر هستند.

راهنمایی مسافران، برپایی فضای دوستدار کودک، خیمه نماز و غرفه فرهنگی، برپایی غرفه طرح یاس، ایستگاه سلامت، آموزش مهارت‌های امدادی و ترافیکی به مسافران، توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغاتی، جشنواره فیلم و عکس بشردوستی از جمله خدمات این طرح است.

کد خبر 737641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.