رشد ۲۰۰ درصدی کشفیات بنزین و نفت گاز در استان قم

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه قم گفت: از ابتدای دولت سیزدهم پرونده‌هایی به ارزش ۱,۲۰۰ میلیارد ریال در خصوص کشفیات قاچاق در استان قم تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال‌ شده است.

محمدرضا حصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به کشف ۱,۲۰۰ میلیارد ریال پرونده قاچاق بنزین و نفت گاز اظهار کرد: در این حوزه رشد ۲۰۰ درصدی اتفاق افتاده است.

وی صرفه‌جویی ۹۰۰ هزار لیتری در مصرف نفت گاز را از دیگر دستاوردهای سال جاری دانست و افزود: رشد تعداد جایگاه‌های سی‌ان‌جی از دیگر اقدامات استان قم است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه قم خاطرنشان کرد: استان قم از نظر مصرف سی‌ان‌جی در طول سال ۱۴۰۲ توانست رتبه سوم کشور را کسب کند. سهم سی‌ان‌جی در سبد سوخت حمل‌ونقل خودروهای سبک در قم ۱۹.۶ درصد و در کشور ۱۶ درصد است.

حصیری تصریح کرد: کارگروه‌های متعددی برای جلوگیری از عرصه خارج از شبکه سوخت در استان قم و هزار پرونده تخلفاتی در این زمینه تشکیل شده و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی چهار جایگاه عرضه سوخت در سال ۱۴۰۲ در استان قم، گفت: بهسازی و نوسازی جایگاه خیابان امام خمینی (ره) یکی دیگر از اقدامات در این زمینه بود.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه قم افزود: به دلیل کمک به شبکه توزیع نیروی برق استان قم یک نیروگاه خورشیدی ۲۵ کیلوواتی در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ با هزینه ۶۵۰ میلیون تومانی تأسیس شد.

کد خبر 737631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.