پیک بارش‌ها را در کرمانشاه گذراندیم/ بارش ۸۴ میلی‌متری در «پاوه»

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به میانگین حدود ۴۷ میلی‌متری بارش سامانه بارشی اخیر برای استان طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: پیک بارش‌ها را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی محمد زورآوند امروز _سه‌شنبه بیست و نهم اسفند_ در جمع خبرنگاران از سامانه بارشی قوی که جو استان را تحت تأثیر قرار داده یاد کرد و افزود: این سامانه طی ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین ۴۷.۴ میلی‌متر بارش برای سطح استان به همراه داشت‌.

وی بیشترین بارش را نیز مربوط به پاوه با ۸۴ میلی‌متر، گواور حدود ۶۳ میلی‌متر و کرند غرب با حدود ۶۰ میلی‌متر اعلام کرد و افزود: بارش ۲۴ ساعت گذشته شهر کرمانشاه نیز حدود ۴۳ میلی‌متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان میانگین بارش‌های سطح استان در سال زراعی جاری را نیز ۳۴۹ میلی‌متر عنوان کرد و ادامه داد: نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد و نسبت به بلندمدت یک درصد رشد داشته است.

زورآوند با بیان اینکه پیک و شدت بارش‌های این سامانه را پشت سر گذاشتیم، تاکید کرد: اوج بارش‌ها نزدیک صبح امروز (۲۹ اسفند) رخ داد.

وی از تداوم بارش‌ها طی بعد از ظهر و امشب نیز خبر داد که به شدت شب گذشته نخواهد بود و گفت: این سامانه فردا (اول فروردین) به تدریج از استان خارج خواهد شد.

کد خبر 737536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.