کلاهبرداری ۱۹۰ میلیاردی در پوشش یک‌ شرکت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری متهم کلاهبرداری به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال در پوشش یک شرکت صوری خرید و فروش حبوبات و خشکبار خبر داد.

سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده قضائی با موضوع کلاهبرداری تحت عنوان یک شرکت خرید و فروش حبوبات و خشکبار به پلیس آگاهی قزوین، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری این یگان قرار گرفت.

وی افزود: متهم با تأسیس یک شرکت صوری خرید و فروش حبوبات و خشکبار شروع به فعالیت کرده و در ابتدا نیز با خوش حسابی و پرداخت به موقع وجه معامله اعتماد شکات را به دست آورده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: وی پس از گذشت مدت کوتاهی از فعالیت خود ضمن تبلیغات گسترده و راه اندازی سایت خرید اینترنتی، با ارائه چک‌های مدت دار خریدهایی با تناژ بالا داشته و در عین حال اموال خریداری شده را به قیمت پائین‌تر در بازار بفروش می رسانده که شکات پس از اطلاع از این موضوع و صوری بودن شرکت بلافاصله نسبت به طرح شکایت و پیگیری از طریق مرجع قضائی اقدام کرده‌اند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه مأموران در جریان اقدامات اطلاعاتی خود بلافاصله محل اختفا متهم را شناسایی کرده و او را دستگیر کردند، گفت: او در تحقیقات پلیسی و مواجهه با مدارک و مستندات مأموران لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال اعتراف کرده است.

کد خبر 737532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.