اسکان میهمانان نوروزی در ۱۰۰۰ کلاس درس کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آماده‌سازی ۱۰۰۰ کلاس درس جهت اسکان میهمانان نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امروز _دوشنبه، بیست‌وهشتم اسفند_ س تاد مرکزی اسکان نوروزی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری، فرماندار بویراحمد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی در دبیرستان مصلی‌نژاد یاسوج افتتاح شد.

محمد جمالی‌آرند، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با اشاره به راه‌اندازی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ۱۳ پایگاه در سراسر شهرستان‌ها و مناطق استان به منظور تسهیل اسکان مسافران در ایام نوروز در سطح استان دایر است.

وی با اشاره به اینکه به این منظور ۱۰۰۰ کلاس درس در سطح استان در نظر گرفته شده است، افزود: از این تعداد کلاس، ۲۷ کلاس ویژه و شامل تمام امکانات و تجهیزات رفاهی است.

سرپرست آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ۱۷۰ کلاس ما از نوع الف و بقیه از نوع ب و ج، است، گفت: ۴۵۴ نفر از همکاران ما در سطح استان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در ستاد اسکان نوروزی استان کهگیلویه و بویراحمد در نوروز سال گذشته قریب ۳۰ هزار نفر را در قالب ۶۵۰۰ خانوار پذیرش کردیم، تصریح کرد: اسکان نوروزی آموزش و پرورش شامل همه خانوارها بوده و مختص فرهنگیان نیست.

کد خبر 737354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.