کرمان جزء استان‌های پیشرو در حوزه رسانه و مطبوعات است

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، استان کرمان را جزء استان‌های پیشرو در حوزه رسانه و مطبوعات دانست و گفت: اقدامات دادگستری استان کرمان در تعامل و ارتباط موثر و مستمر با اهالی رسانه به یک الگوی کشوری تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، مرتضی کارآموزیان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: ارسال بیش از ۱۵ هزار اثر به چهارمین جشنواره رسانه و عدالت، نشان‌دهنده استقبال بی‌نظیر اصحاب مطبوعات به این رویداد بزرگ بود.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌ها و همکاری‌های مسئولان قضائی استان با مجموعه بسیج رسانه استان و کشور افزود: سازمان بسیج رسانه کشور آمادگی دارد در رابطه با کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم و ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه با عدلیه کرمان همکاری کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی میان دادگستری استان و اصحاب رسانه شکل گرفته است و امیدواریم در آینده اصحاب رسانه بیش از پیش در راستای ارتقای آگاهی‌های حقوقی و قضائی مردم، پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی و سایر مسائل به دستگاه قضائی استان کمک کنند.

وی اعلام کرد: بیش از یک‌سال‌وچند ماه است که هیچ پرونده‌ای مربوط به جرایم مطبوعاتی به دادگاه مطبوعات استان کرمان ارجاع نشده و عملاً دادگاه مطبوعات تشکیل نشده است و این جای قدردانی دارد.

کد خبر 737277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.