ارائه خدمات ویژه نوروزی به خودروهای سواری سبک در پایانه جی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از ارائه خدمات ویژه به خودروهای سواری سبک در پایانه مسافربری جی در ایام نوروز خبر داد.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه سازمان پایانه‌های مسافربری در راستای سرمایه‌گذاری این سازمان اقدام به اجرای پروژه‌های مورد نیاز مردمی به‌صورت برون‌سپاری کرده است، اظهار کرد: در راستای بند ۲ و ۳ سیاست‌های ابلاغی شهردار اصفهان به سازمان پایانه‌های مسافربری مبنی بر توجه به مسائل زیست‌محیطی، ایمنی و بهداشت و کاهش تصدی‌گری و استفاده از ظرفیت‌های سایر بخش‌ها، یکی از پروژه‌های مهم این سازمان راه‌اندازی مرکز معاینه فنی در کنار خدمات‌رسانی به مسافران، گردشگران و شهروندان در پایانه جی اصفهان است و این مرکز با همکاری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری این کلان‌شهر و با مدیریت سازمان پایانه‌ها به‌صورت برون‌سپاری خدمات ارائه می‌کند.

وی افزود: این مرکز معاینه فنی یکی از مراکز مهمی بوده که روزانه ظرفیت معاینه فنی ۳۰۰ خودرو، از جمله وانت و سواری را فراهم کرده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: مرکز معاینه فنی خودروی پایانه جی در سه خط فعال بوده است و پس از معاینه خودرو، کارت معاینه فنی برای خودرو صادر می‌کند.

توکلی با اشاره به اینکه این مرکز برای معاینه فنی خودروهای سواری سبک و بنزینی آماده‌سازی شده است، گفت: با توجه به راه‌اندازی خط معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز و موتورسیکلت در مرکز معاینه فنی جی، این مرکز یکی از مراکز مهم و جامع در خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی ادامه داد: این مرکز روزهای عادی از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰ آماده خدمات‌رسانی است، اما در طول ایام نوروز و روزهای تعطیل نیز از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کند.

کد خبر 737276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.