ضرورت تخصیص زمین مناسب برای احداث گرمخانه از سوی شهرداری نقده

فرماندار نقده گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری نقده باید زمینی در خارج از شهر در اختیار این کار قرار دهد و ما با تأمین اعتبار، ساخت‌وساز آن را انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمد نوبخت‌نیا امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ با اشاره به وضعیت افزایش اعتیاد و نبود کمپ و گرمخانه در شهرستان نقده اظهار کرد: این بحث باید با همکاری تمام ادارات مرتبط در این امر مورد بررسی قرار بگیرد و به سرانجام برسد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری نقده باید زمینی در خارج از شهر در اختیار این کار قرار دهد و ما با تأمین اعتبار، ساخت‌وساز آن را انجام می‌دهیم.

فرماندار شهرستان نقده گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری پس از پایان تعطیلات عید باید این کار را تکمیل کند.

نوبخت‌نیا با اشاره به وضعیت اسفناک منازل تخریبی و تجمع معتادان در منطقه قالاباشی تصریح کرد: طی جلسه‌ای با صاحبان املاک باید تکلیف این منازل را روشن کنیم تا دیگر به محل تجمع معتادان تبدیل نشود.

وی با گله‌مندی از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که فضای بسیاری از قالاباشی را به عنوان عرصه و عیان مشخص کرده است، ادامه داد: این موضوع موجب اعتراض شهروندان آن منطقه که مجوز ساخت‌وساز ندارند، شده است و باید با رایزنی در جلسات حل و فصل شود.

به گزارش ایمنا، منطقه قالاباشی و یا تپه قالاباشی در نقده در هسته مرکزی شهر قرار دارد و بافت اولیه و تاریخی نقده محسوب می‌شود که شامل یک تپه بزرگ تاریخی و چند هزار ساله است.

کد خبر 737235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.