تداوم اجرای طرح استقبال از بهار در اراک تا پایان تعطیلات نوروزی

مدیر منطقه چهار اراک شهرداری اراک گفت: اجرای طرح استقبال از بهار به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای آغاز سال جدید در محله‌های مختلف منطقه چهار، از حدود ۱۰ روز پیش آغاز شده است و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

عباس فضلعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: به‌منظور ایجاد محیطی با طراوت و زیبا در راستای استقبال از بهار، عملیات اجرایی رفت‌وروب اساسی و پاک‌سازی کلی معابر سطح منطقه در حال اجراست و تا واپسین روزهای این ماه ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اجرای بهینه تمام مشخصه‌های مدنظر در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ افزود: علاوه بر نظافت و رفت‌وروب محله‌ها که به صورت جهادی اجرا می‌شود، در طرح پاک‌سازی ویژه معابر شست‌وشوی جداول، جمع‌آوری نازیبایی‌های شهری (نخاله‌های ساختمانی، لجن و زباله‌ها)، لایروبی آبروها و کانال و رفت‌وروب با هدف افزایش بهداشت اجتماعی شهروندان نیز صورت می‌پذیرد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اراک خاطرنشان کرد: اجرای طرح استقبال از بهار به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای آغاز سال جدید در محله‌های مختلف منطقه چهار از حدود ۱۰ روز پیش آغاز شده است و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

فضلعلی تصریح کرد: حذف موانع فیزیکی از معابر، شست‌وشو، پاک‌سازی و زیباسازی مبلمان منطقه، خیابان‌ها و پیاده‌روها، پارک و میدان‌های موجود در سطح منطقه، رنگ‌آمیزی جدول‌ها، میادین و بلوارها، کاشت انواع نشای گل‌های فصلی در فضای سبز و شاخه‌زنی درختان و جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی در قالب این طرح انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تمام سطل‌های زباله سطح منطقه به وسیله کارواش سیار، شست‌وشو و پاک‌سازی می‌شود و دیوارهای آلوده نیز در حال رنگ‌آمیزی و پاک‌سازی است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اراک تاکید کرد: پاکسازی زیر عرشه پل‌ها و تقاطع‌ها و پاک‌سازی حاشیه کمربندی شمالی برای آماده‌سازی پارکینگ نیز در راستای اجرای استقبال از بهار طرح در سطح منطقه چهار اراک عملیاتی شده است.

کد خبر 737024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • xsjyBldb VN ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    1