اعلام ساعت موزه‌ها و مجموعه‌های گردشگری شهرداری کرمان در ایام نوروز

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان گفت: فعالیت موزه‌ها و مجموعه‌های گردشگری شهرداری کرمان در ایام نوروز تا ساعت هشت شب ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری، عبدالرضا شیخ‌شعاعی با بیان اینکه برنامه‌های نوروزی سال ۱۴۰۳ در دو بخش روزانه و ویژه نوروز برگزار می‌شود، اظهار کرد: از جمله برنامه‌های نوروز سال ۱۴۰۳، استقرار ایستگاه راهنمای مسافر در ورودی‌های شهر کرمان و پنج نقطه از شهر است.

وی با اشاره به اینکه در این ایستگاه‌ها راهنمایان گردشگری پاسخگوی گردشگران و میهمانان نوروزی هستند، افزود: در ایستگاه‌های راهنما نقشه‌های گردشگری با محتوای گردشگری مقاومت، اماکن گردشگری و تاریخی و اماکن اقامتی شهر کرمان نیز توزیع می‌شود که در آن اطلاعات کاملی در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان با اشاره به نصب بیلبوردها و تابلوهای شهری با عنوان «بهار در بهار» گفت: در این تابلوها توأمان به موضوع ماه مبارک رمضان و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهر کرمان پرداخته شده است.

وی در ادامه از برگزاری مسابقه «عکاسی از اماکن تاریخی شهر کرمان» و «خاطرات کرمان‌گردی» ویژه مسافران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: در ایام نوروز نمایشگاه سفره‌های هفت‌سین در بازار قلعه‌محمود، جشنواره بادبادک‌ها در محوطه گنبد جبلیه، استقرار ایستگاه بازی و سرگرمی برای کودکان در گلزار شهدا، برگزاری افطاری ساده در دو بوستان شهر و برگزاری تور گردشگری اماکن تاریخی و تور گردشگری مقاومت نیز برگزار خواهد شد.

شیخ‌شعاعی در پایان از افزایش ساعت کار موزه و مجموعه‌های گردشگری شهرداری کرمان تا ساعت هشت شب در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: موزه بانو حیاتی در بازار کرمان، موزه هوافضا و موزه دیرینه‌شناسی و حیات طبیعی در پارک شهید مطهری از جمله آن‌هاست.

کد خبر 736967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.