بتن‌ریزی آخرین پل کیلومتر صفر تا ۸ رینگ چهارم انجام شد + فیلم

مدیر پروژه کیلومتر صفر تا هشت حلقه حفاظتی شهر اصفهان گفت: با همت شهرداری اصفهان، به‌ویژه سازمان عمران، بتن‌ریزی آخرین پل از مجموع ۳۱ پل محدوده کیلومتر صفر تا هشت حلقه حفاظتی پنجشنبه هفته گذشته انجام شد.

مهدی فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حدفاصل کیلومتر صفر تا هشت حلقه حفاظتی شهر اصفهان شش تقاطع غیرهمسطح و ۳۱ پل باید اجرا می‌شد که تعدادی از آن در دوره‌های قبل و سایر در این دوره اجرا شد.

وی افزود: با همت شهرداری اصفهان، به‌ویژه سازمان عمران، بتن‌ریزی آخرین پل از مجموع ۳۱ پل محدوده کیلومتر صفر تا هشت حلقه حفاظتی روز پنج‌شنبه بیست‌وچهارم اسفند انجام شد.

بتن‌ریزی آخرین پل کیلومتر صفر تا ۸ رینگ چهارم انجام شد+ فیلم

مدیر پروژه کیلومتر صفر تا هشت حلقه حفاظتی شهر اصفهان با اشاره به بخش باقی‌مانده این محدوده از پروژه رینگ چهارم خاطرنشان کرد: در این محدوده از پروژه رینگ چهارم، تنها احداث مسیر باقی‌مانده است که با همت سازمان عمران، امیدواریم تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳ به پایان برسد.

فاضل تاکید کرد: با پایان یافتن کیلومتر صفر تا هشت حلقه حفاظتی شهر اصفهان، پروژه عظیم رینگ چهارم در محدوده مناطق ۱۰، ۱۴ و ۱۵ شهرداری به پایان می‌رسد و در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 736633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.