فعالیت ناوگان تاکسیرانی اصفهان در ۱۵ ایستگاه برای نوروز ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: ناوگان تاکسیرانی این کلان‌شهر در ۱۵ ایستگاه سطح شهر مستقر شده و آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی است.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر، ناوگان تاکسیرانی شهرداری اصفهان از بیست‌وچهارم اسفند سال جاری با حضور در ۱۵ ایستگاه آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی است.

وی با بیان اینکه خودروهای تاکسی به برچسب ماه مبارک رمضان و سال جدید مزین شده است، افزود: در ایام نوروز تاکسی‌ها در ایستگاه‌های سه راه بانک، خیابان حافظ، باغ پرندگان، آکواریوم ناژوان، کوی سعدی، میدان امام علی (ع)، منارجنبان، میدان انقلاب، پشت مطبخ، پایانه کاوه، پایانه صفه، راه‌آهن، سیتی‌سنتر، باغ گل‌ها و فرودگاه مستقر شده است و نسبت به جابه‌جایی مسافران و گردشگران نوروزی اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: ایتسگاه‌های مذکور با بنر مشخص شده است و توسط شرکت‌های حمل‌ونقلی و رئیس خط، ساماندهی و رصد می‌شود.

پرورش گفت: نرخ‌های کرایه توسط بنر در ایستگاه‌ها نصب شده و توسط بازرسان سازمان نظارت می‌شود.

وی ادامه داد: بازرسان این سازمان در دو شیفت کاری فعال خواهند بود و آماده پاسخگویی به شکایات هستند، در این راستا تلفن گویای ۳۵۶۸۸۱۰۰ و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۰۰۰۲۰۰۰۲۳ به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.

کد خبر 736618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.